tirsdag den 16. november 2010

Hvad jeg gerne vil - for en gangs skyld?

Jeg vil gerne være oppe hele natten, sove hele dagen.
Hører høj musik mens jeg gør rent klokken 4 om natten.
Lave ulækker mad til midnat.
Gå nøgen rundt imens jeg synger falsk.
Lade opvasken stå en uge, bare fordi jeg kan.
Slukke min telefon og bare være mig selv, uden nogen bliver gal.
Kun skulle spørge mig selv om lov.
Kun have mig selv at stå til ansvar for.
Pierce min læbe, næse øjenbryn osv. Hvis det lige var det jeg havde lyst til.
Drikke mig fuld torsdag, fredag lørdag... Tirsdag hvis jeg skulle have lyst til det.
Blive ude til klokken 8 om morgenen, for kun at komme hjem til sit eget sted, i stedet for et tredjegrads forhør.
Sige ja uden at tøve, når en veninde ringer og invitere på impuls middag i byen.
Sige ja uden at tøve, uden at skulle spørge om lov, uden at skulle tage hensyn, når en veninde ringer lørdag aften klokken tolv, og fortæller at vi da bare bliver nøøødt til at tage i byen.
Snakke med nye mennesker, uden at bekymre sig om det ser forkert ud.
Tage imod en drink fra en sød fyr i byen uden det gør nogen andre end hans dankort fortræd.

Vil bare gerne være centrum i mit eget liv - men hader det skal være på hans bekostning.

Jeg skal sige farvel til mange ting.
Til at have en at komme hjem til
Til at have en at putte med,grine med, lave mad med, gå i biffen med.
Til ubekymret shopping og madindkøb.
vaskemaskine, opvask, tørretumbler
Walk in closet
BMW
Jeg vil ikke kalde mi selv materialistisk, men heller ikke blind for materielles tins betydning.
Jeg Skal sige farvel til en omgangskreds jeg har været meget glad for
En flok drengerøve som altid har været klar på fest og ballade, men som også har stillet op når et billede skulle hænges op, jeg har haft brug for en snak, et lift og mange andre ting. Nogle drenge jeg ofte har brugt mere tid med end med mine egne veninder.
En familie som har taget mig ind uden forbehold, hjulpet med alt og altid været der.
En svigermor som jeg ikke kan forestille mig en bedre af.

Jeg skal ligge tusindvis af minder, drømme, håb og fremtidsplaner bag mig.

Jeg skal sige farvel til tusinde ting som jeg elsker
men håber på at få ro i sjælen, indfriet mine drømme og lykke i mit eget selskab til gengæld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar