torsdag den 8. juli 2010

First time

There is a first time for everything - this is my blog debut and I hope You will enjoy !

Alting lyder bare bedre på engelsk, i vil derfor skulle ligge ører - øjne - til flere engelske udtryk.

Min idé med denne blog er ikke så meget at fortælle om min hverdag, familie og venner, men mere om de tanker og spekulationer der ofte kan fylde en del.
Jeg er typen der elsker at filosofere og tage dybe samtaler med mig selv og andre, om et specielt emne. Efter at have læst flere andre blogs og hørt om mine veninders, fik jeg derfor lyst til at dele mine tanker med alle jer andre derude.
Min idé er at ingen vil blive nævnt med navne, heller ikke jeg selv, når jeg fortæller om episoder og oplevelser der har givet anledning til lidt filosofi.
Dette er tænkt som en lille præsentation - appetitvækker, første rigtige indlæg kommer snart - meget snart.
Når jeg filosoferer og drømmer lidt, tænker jeg på mig selv som siddende på en lilla sky, derfor vil jeg invitere jer alle velkommen til min lilla sky, og håber mine tanker kan sætte tanker igang hos jer, eller, om ikke andet, underholde lidt :) - Enjoy :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar